A területen összegyűjtött adatok akkor értékesek, ha azok rövid idő alatt és hatékonyan értékelhetőek. A MOBISOL Infoszerviz feladata, hogy a PDA rendszerből érkező adatokat tárolja és feldolgozza. A MOBISOL Infoszervizből készített riportok nem csak a vezetői döntések előkészítésében nyújtanak segítséget, hanem jogosultság alapján maga a területi felhasználó is nyomon követheti teljesítményét otthoni asztali számítógépéről. A rendszer integrálható az ügyviteli rendszerrel, de önállóan is működtethető.
A MOBISOL Infoszerviz több funkciót valósít meg:
1. Riportok
- A menedzsmenttől a területi képviselőig, jogosultsági rendszer alapján, a felhasználók bármikor elérhetik az adatokat, melyek strukturált riportok formájában, céges arculattal jelennek meg.
- A riportokban a forgalmi adatokat összevethetőek a merchandising felmérésekkel, vagy a képviselői munka értékelésével.
- A képviselők túraterve, napi teljesítménye lekérdezhető és értékelhető.
- A riportok pdf, html vagy xls alapúak lehetnek, rugalmasan bővíthetőek.
- Lehetséges a riportok kötegelt, automatikus futtatása és egy-egy e-mail címre történő továbbítása.
- A lekérdezések Interneten keresztül "secure" módon, akár külföldről is elérhetőek.
- A MOBISOL Infoszerviz adatbázisa "kvázi online" kommunikáció esetén 5-10 percenként újabb területi adatokkal frissül, így a riportok az aktuális területi helyzetet mutathatják be.
Az ad hoc riportok további feldolgozásához speciális oktatást adunk a felhasználóknak.
→ MS Pivot Table kimutatás kezelés
2. Szerkesztések
A MOBISOL Infoszerviz lehetővé teszi, hogy a meglévő központi ügyviteli rendszer módosítása nélkül az értékesítési munkát támogató, extra funkciókat valósítsunk meg.
- Túratervek szerkesztése, módosítása
- Merchandising felmérések szerkesztése, módosítása
- Területi képviselők havi értékelési szempontjainak beillesztése
- POS és marketing anyagok nyilvántartása, felmérése
- Reklamációk kezelése
- Jogosultságok beállítása
A MOBISOL Infoszerviz kétféle módon működhet:
- A riportáló rendszerünk önállóan is működőképes, nem szükséges automatikus kapcsolatot létesíteni az ügyfél ügyviteli rendszerével. Ebben az esetben csak a törzsadatok frissülnek az Infoszerviz irányába.
- Az Infoszerviz interfész segítségével bármilyen ügyviteli rendszerrel összekapcsolható, ami az adatok automatikus, kétirányú áramlását biztosítja. Ez lehetővé teszi, hogy a rendelések közvetlenül bekerüljenek az ügyviteli rendszer kereskedelmi moduljába, valamint a törzs- és kereskedelmi adatok (pl.. engedmények, akciók) folyamatosan frissüljenek a PDA felé.
Sikeresen működik együtt rendszerünk az AXAPTA-val, Nagy Machinátorral, a Progadattal, CSB-vel, DVK-val, Exacttal és más egyedi fejlesztésű ügyviteli programmal.
|