HU / EN  
 
Címlap
Küldetésünk
Szolgáltatásaink
MoBISoL PDA rendszer
MoBISoL Infoszerviz
Telesales
Együttműködés
MoBISoL Café
Sajtószoba
Kapcsolat
A területen összegyűjtött adatok akkor értékesek, ha azok rövid idő alatt és hatékonyan értékelhetőek. A MOBISOL Infoszerviz feladata, hogy a PDA rendszerből érkező adatokat tárolja és feldolgozza. A MOBISOL Infoszervizből készített riportok nem csak a vezetői döntések előkészítésében nyújtanak segítséget, hanem jogosultság alapján maga a területi felhasználó is nyomon követheti teljesítményét otthoni asztali számítógépéről. A rendszer integrálható az ügyviteli rendszerrel, de önállóan is működtethető.

A MOBISOL Infoszerviz több funkciót valósít meg:

1. Riportok
  • A menedzsmenttől a területi képviselőig, jogosultsági rendszer alapján, a felhasználók bármikor elérhetik az adatokat, melyek strukturált riportok formájában, céges arculattal jelennek meg.
  • A riportokban a forgalmi adatokat összevethetőek a merchandising felmérésekkel, vagy a képviselői munka értékelésével.
  • A képviselők túraterve, napi teljesítménye lekérdezhető és értékelhető.
  • A riportok pdf, html vagy xls alapúak lehetnek, rugalmasan bővíthetőek.
  • Lehetséges a riportok kötegelt, automatikus futtatása és egy-egy e-mail címre történő továbbítása.
  • A lekérdezések Interneten keresztül "secure" módon, akár külföldről is elérhetőek.
  • A MOBISOL Infoszerviz adatbázisa "kvázi online" kommunikáció esetén 5-10 percenként újabb területi adatokkal frissül, így a riportok az aktuális területi helyzetet mutathatják be.

Az ad hoc riportok további feldolgozásához speciális oktatást adunk a felhasználóknak.
MS Pivot Table kimutatás kezelés

2. Szerkesztések

A MOBISOL Infoszerviz lehetővé teszi, hogy a meglévő központi ügyviteli rendszer módosítása nélkül az értékesítési munkát támogató, extra funkciókat valósítsunk meg.

  • Túratervek szerkesztése, módosítása
  • Merchandising felmérések szerkesztése, módosítása
  • Területi képviselők havi értékelési szempontjainak beillesztése
  • POS és marketing anyagok nyilvántartása, felmérése
  • Reklamációk kezelése
  • Jogosultságok beállítása

A MOBISOL Infoszerviz kétféle módon működhet:

  • A riportáló rendszerünk önállóan is működőképes, nem szükséges automatikus kapcsolatot létesíteni az ügyfél ügyviteli rendszerével. Ebben az esetben csak a törzsadatok frissülnek az Infoszerviz irányába.
  • Az Infoszerviz interfész segítségével bármilyen ügyviteli rendszerrel összekapcsolható, ami az adatok automatikus, kétirányú áramlását biztosítja. Ez lehetővé teszi, hogy a rendelések közvetlenül bekerüljenek az ügyviteli rendszer kereskedelmi moduljába, valamint a törzs- és kereskedelmi adatok (pl.. engedmények, akciók) folyamatosan frissüljenek a PDA felé.

Sikeresen működik együtt rendszerünk az AXAPTA-val, Nagy Machinátorral, a Progadattal, CSB-vel, DVK-val, Exacttal és más egyedi fejlesztésű ügyviteli programmal.

MoBISoL Cafe
Együttműködő partnereink
 

 
  © 2009 MOBISOL Magyarország Kft. l Minden jog fenntartva
Készítette
Activium